Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, polecane jest postępowanie w następujący sposób:

1. Oświadczenie o reklamacji
Sformułuj oświadczenie o reklamacji i dołącz je w wersji papierowej do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady oraz wskazanie żądania załatwienia sprawy.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu/faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
FPH MAREX KRZYSZTOF SAJDAK
Moczarki 3
34-600 LIMANOWA

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, jeżeli dokonałeś zakupu i przysługują ci uprawnienia konsumenckie, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, sformułuj oświadczenie o odstąpieniu od umowy (możesz skorzystać z formularza udostępnionego w Regulaminie) i wyślij je na nasz adres:

FPH MAREX KRZYSZTOF SAJDAK
Moczarki 3
34-600 LIMANOWA

Na zwrot produktów masz kolejne 14 dni od momentu odstąpienia od umowy, jednak możesz od razu wysłać produkty wraz z oświadczeniem o odstąpieniu. Prosimy, abyś do paczki z produktami dołączył wszystkie otrzymane akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl